I stuknęło 1000km....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Gustaw78
    Ambiente
    • 2008
    • 182
    • Octavia III (5E3)
    • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

    I stuknęło 1000km....

    Zamieszczone przez Andrev3
    ja rezygnuje, ale jak chcecie to lista moze być i mogę to zamówić
    To za 240PLN razem z 4 całymi klamkami jest, tak? Jeśli tak, to ja chętnie bym dopisał się do listy, bo klamki trochę mam poniszczone i tak :wink:
    OCTAVIA 3 ELEGANCE 2,0 TDI (150KM) DSG + AMAZING+ kiera trójramienna +AMUNDSEN.
  • opsia
    Ambiente
    • 2007
    • 189

    #2
    I stuknęło 1000km....

    No i dziś, jak na załączonym obrazku, "poleciało" 1000km mojej nowej czeszki
    Wrażenia.....SUPER. Nigdy benzyny.......NIGDY gazu!!!!!!! Dopiero teraz wiem, co to jazda PRAWDZIWYM autem!!!!! Pomijając fakt, że ma kopa ( choć nie pałowałem go mocno), ale naprawdę jeździ się znakomicie. Oleju na razie nic nie "wypił". Przy mrozach odpalał bez żadnych emocji. Spalanie, jak na razie widzicie niżej( 7.3 ), ale to 90% miasto i w zimie. Mam nadzieję, że będzie lepiej. Co tu dodać.....PO PROSTU SIĘ CIESZĘ Z JAZDY.Mam też pytania ( wiem, że to juz było ), ale, gdy czytam to różnie ludzie piszą, więc nich ktoś jeden, jedyny mi napisze.
    1. Kiedy zmieniać olej??
    2. Chciałbym olej Motula......jaki konkretnie?
    Pozdrawiam wszystki i niech zyje TDI!!!!!!!!!!!!! :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech


    Moja Octavka tyle pali---

    Piszę poprawnie po polsku.

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      Zamieszczone przez opsia
      Nigdy benzyny.......NIGDY gazu!!!!!!!
      kolejny zadowolony :lol:

      Zamieszczone przez opsia
      1. Kiedy zmieniać olej??
      jak chcesz wcześniej to za jakiś 1000-2000, a jak nie to nie, a jak masz zamiar sie zastanawiać CZY itd. to zmień i daj mi spokój

      Zamieszczone przez opsia
      2. Chciałbym olej Motula......jaki konkretnie?
      505.01

      [ Dodano: Wto 13 Sty, 09 20:47 ]
      też się cieszę, że się cieszysz
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • fernando
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1890

        #4
        Zamieszczone przez opsia
        Spalanie, jak na razie widzicie niżej( 7.3 ), ale to 90% miasto i w zimie
        Możesz oczekiwać, że jednak spadnie, jak zrobi się cieplej, a silnik nieco się ułoży :wink:

        Komentarz

        • ufo
          L&K
          • 2008
          • 1475
          • Octavia III combi (5E5)
          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

          #5
          Zamieszczone przez opsia
          Pozdrawiam wszystki i niech zyje TDI!!!!!!!!!!!!!
          niech żyje :!: :!: :!:

          Komentarz

          • romi-70
            Elegance
            • 2008
            • 920
            • Volkswagen
            • CJZA 1.2 TSI 105 KM

            #6
            Majac przeglady QG1 mialem czekac az wyswietli przeglad , ale naczytalem sie porad na forum i wymienilem dopiero przy 18-stu tys km teraz mam 23 tys i czekam kiedy wyswietli to bedzie trza jechac do ASO bo gwarancja..
            Była O1 TDI , jest G7 Variant TSI

            http://www.motostat.pl/user_images/71265/icon3.png

            Komentarz

            • zurcio
              RS
              • 2008
              • 2046

              #7
              Zamieszczone przez opsia
              Nigdy benzyny.......NIGDY gazu!!!!!!!


              Zamieszczone przez opsia
              niech zyje TDI!!!!!!!!!!!!!


              co do paliwa, to bym kontrolował stan i pierwszą wymianę zrobił przy 15kkm -QG2

              [ Dodano: Wto 13 Sty, 09 22:02 ]
              A tu masz temat dotyczący oleju:



              Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

              Komentarz

              • _tm_
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 2333
                • Superb III (3V3)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                Re: I stuknęło 1000km....

                Zamieszczone przez opsia
                Wrażenia.....SUPER. Nigdy benzyny.......NIGDY gazu!!!!!!! Dopiero teraz wiem, co to jazda PRAWDZIWYM autem!!!!! Pomijając fakt, że ma kopa
                Za jakiś czas stwierdzisz, że jednak jest za wolny, a wtedy mały wirus i znowu będziesz szczęśliwy
                S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                -------------------------------------------------------------------------
                O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                Komentarz

                • zurcio
                  RS
                  • 2008
                  • 2046

                  #9
                  Zamieszczone przez _tm_
                  i znowu będziesz szczęśliwy
                  Na jakiś czas :wink:
                  Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                  Komentarz

                  • Andrev3
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 6116

                    #10
                    moje gratki i cieszymy się z Tobą... ja dopiero moim TDI zrobiłem 500 km ale tez jestem zadowolony
                    RENT COMPLEX

                    DACAR.team

                    Komentarz

                    • michalse7
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 130

                      #11
                      odp

                      i ja gratuluję -ja swoją jak na razie przekroczyłem również 500 km :wink:


                      Chip stage 1

                      Komentarz

                      • Maru 123
                        RS
                        • 2008
                        • 4660

                        #12
                        opsia, aż sam się ucieszyłem jak przeczytałem Twojego optymistycznego posta mimo że sam mam benzynkę :P gratuluję autka :!:
                        1.8T AGU L&K

                        2.0TDI BKD ELEGANCE

                        TOYOTA LAND CRUISER J95

                        Komentarz

                        • maxpaynemm
                          RS
                          • 2008
                          • 1764
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          Ja również gratuluję zadowolenia i autka Mi w mojej O2 stuknęło już 3600km i na razie jest super
                          Ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW - ZAPRASZAM

                          Spalanie - Motostat.pl

                          Komentarz

                          • MrSpike
                            Rider
                            • 2008
                            • 295

                            #14
                            Re: I stuknęło 1000km....

                            Zamieszczone przez opsia
                            Nigdy benzyny.......NIGDY gazu!!!!!!! Dopiero teraz wiem, co to jazda PRAWDZIWYM autem!!!!!
                            pojezdzij turbobenzyna to zmienisz zdanie
                            http://dobryprojekt.org

                            stage 1 - 250 / 370
                            stage 2 - 287 / 394

                            Komentarz

                            • gebek
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 1214

                              #15
                              Zamieszczone przez MrSpike
                              pojezdzij turbobenzyna to zmienisz zdanie
                              Dokladnie tak :szeroki_usmiech .TDI to traktor z turbosprezarka :diabelski_usmiech
                              Tato,tato...czy to auto jest chore?
                              Nie synku...to diesel PD.

                              Honda...the power of dreams.
                              Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                              Komentarz

                              • szkoda
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 22543

                                #16
                                Re: I stuknęło 1000km....

                                Zamieszczone przez MrSpike
                                Zamieszczone przez opsia
                                Nigdy benzyny.......NIGDY gazu!!!!!!! Dopiero teraz wiem, co to jazda PRAWDZIWYM autem!!!!!
                                pojezdzij turbobenzyna to zmienisz zdanie
                                ja już pojeździłem i to taką 2,3T, jednak niewyjęte 18L w mieście i 13L w trasie skutecznie chłodzi mój entuzjazm :wink: mimo, że jeździło się przyjemnie

                                tak, tak, wiem, że 1,8TSI pali mniej niż 1,9TDI :szeroki_usmiech
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz

                                • zpluta
                                  L&K
                                  • 2008
                                  • 1194

                                  #17
                                  Jakoś z innych (nawet aktualnie "czynnych") wątków nie wyziera aż tak wielkie uwielbienie dla klekotów.

                                  Ja ciągle nie rozumiem jak to jest, że w wielu dziedzinach ciągle siedzi jakiś dyżurny akademicki spór: a to Intel czy AMD? ATI czy nVidia? laser czy atrament? Canon czy Nikon? itd. Spory wg mnie nierozwiązywalne ale wielu ludziom strasznie podnoszące adrenalinę.

                                  Ale i tak dorzucę kamyczek: to jeśli TDI to taka doskonałość, to czemu wszyscy ich nie kupują? Przejdźcie się się po osiedlach i policzcie ile aut ma turbodizle, ile turbobenzyny i powiedzcie mi czy ta cała pozostała reszta to głupcy czy nieuświadomieni? A może tylko biedni?
                                  :

                                  Komentarz

                                  • _tm_
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 2333
                                    • Superb III (3V3)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez zpluta
                                    Ale i tak dorzucę kamyczek: to jeśli TDI to taka doskonałość, to czemu wszyscy ich nie kupują? Przejdźcie się się po osiedlach i policzcie ile aut ma turbodizle, ile turbobenzyny i powiedzcie mi czy ta cała pozostała reszta to głupcy czy nieuświadomieni? A może tylko biedni?
                                    Turbodiesle kupuje się z dwóch powodów:
                                    1) robi się duże przebiegi, więc spalanie ma znaczenie
                                    2) dla dobrych osiągów i potencjału tuningowego

                                    Turbobenzyny kupuje się z jednego powodu:
                                    1) dla bardzo dobrych osiągów i potencjału tuningowego

                                    Jeżeli nie należysz do żadnej z tych grup, czyli nie robisz dużych przebiegów lub nie zależy Ci na osiągach to wybierasz benzynę wolnossącą, ponieważ jest tańsza w zakupie i eksploatacji. A jak jeszcze założysz LPG to w ogóle koszt jest pomijalny . I ja to rozumiem. Ty natomiast spróbuj zrozumieć, że dla ludzi którym zależy na osiągach conajmniej lepszych niż przeciętne wolnossąca benzyna jest nie do przyjęcia (mowię o silnikach po pojemnościach +/- 1,6 - duże wolnossące silniki oczywiście zapewniają przyzwoite osiągi).

                                    Zamieszczone przez zpluta
                                    to głupcy czy nieuświadomieni? A może tylko biedni?
                                    Po prostu "niepotrzebujący"
                                    S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                    Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                    -------------------------------------------------------------------------
                                    O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                    O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                    O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                    Komentarz

                                    • Garret
                                      L&K
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 1196
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                      #19
                                      zpluta, ale jaki spór?
                                      kolega się cieszy z autka, po raz pierwszy ma diesla i bardzo mu podszedł więc w czym problem?
                                      Ja też zawsze jeździłem benzynami, różnymi, z ostatniej (corolla VII) byłem bardzo zadowolony. Obecne auto jest pierwszym td, które regularnie użytkuję i podzielam zadowolenie kolegi :wink:
                                      Fakt, iż chętnie bym spróbował turbo benzyny, np takiego 1.8 TFSI :diabelski_usmiech :roll:
                                      Garret

                                      -----------
                                      Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                      Komentarz

                                      • zpluta
                                        L&K
                                        • 2008
                                        • 1194

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Garret
                                        kolega się cieszy z autka, po raz pierwszy ma diesla i bardzo mu podszedł więc w czym problem?
                                        No nie wiem w czym. Może mam jakiś kompleks, bo sam dizelka nie kupiłem? Bo odpuściłem silnik TDI dla rocznika, przebiegu i wyposażenia?

                                        No ale fakt jest w tym, co pisze _tm_ - nie należę do żadnej z grup, które wymienił. W Octavii cenię sobie zupełnie inne walory. Z drugiej strony trudno się dziwić, że forum jest zdominowane przez zwolenników "zrywu spod świateł" i tuningu - pewnie tak jest w każdej grupie fanów każdej marki, bo reszta użytkowników jeździ swoimi samochodami i na wyjęciu kluczyka stacyjki kończy myślenie o nim na dany dzień (a więc np. na co im uczestnictwo w grupie typu OCP?). Ale mam nadzieję, że mimo takiego podejścia do osiągów Octavii nie muszę się skradać skrajem forum
                                        :

                                        Komentarz

                                        • Maru 123
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 4660

                                          #21
                                          Zamieszczone przez zpluta
                                          Z drugiej strony trudno się dziwić, że forum jest zdominowane przez zwolenników "zrywu spod świateł" i tuningu - pewnie tak jest w każdej grupie fanów każdej marki, bo reszta użytkowników jeździ swoimi samochodami i na wyjęciu kluczyka stacyjki kończy myślenie o nim na dany dzień (a więc np. na co im uczestnictwo w grupie typu OCP?). Ale mam nadzieję, że mimo takiego podejścia do osiągów Octavii nie muszę się skradać skrajem forum
                                          myślę że po prostu w większości AKTYWNI członkowie OCP to pasjonaci którzy lubią coś dłubać przy swoich autach i ten tuning wytchodzi sam z siebie
                                          1.8T AGU L&K

                                          2.0TDI BKD ELEGANCE

                                          TOYOTA LAND CRUISER J95

                                          Komentarz

                                          • MrSpike
                                            Rider
                                            • 2008
                                            • 295

                                            #22
                                            Zamieszczone przez _tm_
                                            Turbodiesle kupuje się z dwóch powodów:
                                            1) robi się duże przebiegi, więc spalanie ma znaczenie
                                            tu sie zgodze.

                                            Zamieszczone przez _tm_
                                            2) dla dobrych osiągów i potencjału tuningowego
                                            z pierwsza czescia mozna podyskutowac, ale potencjal tuningowy? jak ktos zaczyna i konczy tuning na wgraniu nowego softu to tak. w innym przypadku wyciskanie koni z diesla to mozolna i duzo bardziej kosztowna sprawa niz w benzynie. zobacz ile 1.9tdi powyzej 200km jezdzi w kraju? a zobacz ile 1.8t powyzej 200km... a przeciez tych diesli jest wiecej na drogach


                                            Zamieszczone przez _tm_
                                            Turbobenzyny kupuje się z jednego powodu:
                                            1) dla bardzo dobrych osiągów i potencjału tuningowego
                                            tutaj nie ma z czym dyskutowac

                                            pozdr
                                            http://dobryprojekt.org

                                            stage 1 - 250 / 370
                                            stage 2 - 287 / 394

                                            Komentarz

                                            • wiecho
                                              Classic
                                              • 2008
                                              • 17

                                              #23
                                              Opsia Twój radosny post doprowadził znowu do konfrontacji benzyny z dieslem. Ja swoim klekotem zrobiłem2500 km i jestem w niebie podobnie jak Ty.
                                              Jasne że nie ma o czym dyskutować nawiązując do wypowiedzi MrSpika, ja wolę pomruk klekota przy 2500 obrotów a nie wycie szlifierki przy 5000 obr. Ale o gustach się nie dyskutuje. Moje poprzednie benzynki po wyprzedzaniu doprowadzały mnie do stanu poszukiwania biegu 6 i 7 w skrzyni a takiego nie posiadały i musiały wyć aby utrzymać prędkość po pracowitym korblowaniu w skrzynce w kierunku piątki. Ot taka moja przypadłość nie znoszę wycia.Chyba to gust.

                                              Komentarz

                                              • zpluta
                                                L&K
                                                • 2008
                                                • 1194

                                                #24
                                                A ja znów lubię fakt, że poniżej 2500 obr. w ogóle nie słyszę silnika. Radio gra średnio głośno i nic mu nie przeszkadza. Jak zatrzymam się w korku to czasem aż sprawdzam czy silnik nie zgasł. Zero wibracji. Chyba że lecę autostradą 120 km/h - ale nawet wtedy (przy ok. 3-3,5 k obr.) wydaje mi się że hałas silnika nie jest taki tragiczny. Generalnie w codziennej jeździe dość rzadko przekraczam 4000 obrotów.

                                                Ale masz, wiecho, rację. Jakby nie ruszyć, to i tak dochodzi się właśnie do wspomnianej przez Ciebie konfrontacji. Konfrontacji (jak próbuję dowieść) czysto akademickiej. Bo każdy powinien sobie dobrać silnik do własnego stylu jazdy, potrzeb, przewidywanych przebiegów i wrażeń subiektywnych. I wg mnie nie ma opcji lepszej i gorszej - są tylko lepiej lub gorzej dopasowane do potrzeb i charakteru kierowcy.

                                                Najważniejsze, że opsia zadowolony. Reszta to detale ...
                                                :

                                                Komentarz

                                                • szkoda
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 22543

                                                  #25
                                                  nie ma co tu specjalnie dyskutować, przede wszystkim dla wszystkich nas, no dobra, dla przytłaczającej większości kupno samochodu jest BARDZO dużym wydatkiem, w dodatku bardzo często wiąże się jeszcze z paroletnim obciążeniem kredytowym itd.
                                                  stąd tak naprawdę rzadko kiedy kupuje się DOKŁADNIE takie auto jakie się chce, najczęściej jest to jakiś kompromis albo związany z wiekiem auta, albo z wyposażeniem, pojemnością silnika, rodzajem paliwa itd.

                                                  oczywiście zawsze znajdą się pacjenci, którzy do zabicia będą bronić tezy, że oni akurat uwielbiają jeździć dziesięcioletnim autem, które jest w dodatku słabe, no ale cóż, widać taka nasza natura.

                                                  i to odpowiada na pytanie dlaczego w ogóle kupujemy mało naprawdę mocnych aut, rzadko wyskakując ponad pojemność 2 litrów i te 4 cylinderki.
                                                  i ani 200 konne diesle ani 1,8t w skodzie jakiegoś ilosciowego szału nie robią, to że akurat obracamy się w takim światku, w którym każdy zna parę osób mających naprawde mocne auta akurat tej sytuacji nie zmienia, bo teraz prawdopodobnie sytuacja zmieniła się właśnie za sprawą diesli i zmienia się za sprawą małych uturbionych silniczków, ale o ile dobrze pamiętam rok, to w 2002 auta o mocy wiekszej niż 150KM stanowiły na polskim rynku dumne 4% ( :idea: )

                                                  mnie na mocną benzynę po prostu nie stać, a na diesla tak i tyle.

                                                  a że będziemy się zawsze w kilku kwestiach przekomarzać to akurat nie ulega wątpliwości :szeroki_usmiech
                                                  saport techniczny baj DGW
                                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                                  była BXE '08 190kkm
                                                  no i nie ma :-)

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...